ان شاالله مشکلتون حل بشه به حق حضرت معصومه🤲💚
واقعافرشته ی خوشگلیه پرنسسه.خدابحق بزرگیش طوری براش رقمبزنه بعدازاین خوشی ببینه فقط
عزیزم باید روحیه داشته باشی روحیه نصف درمانه اگه روحیه نداشته باشی دخترت هم روحیش رو از دست میده قوی باش مامان قوی این روزا همیشگی نیستن میگذره همه روز ها چه بد چه خب میگذره
قوی باش و با روحیه خیلییییی بالا
همه چیو بسپار دست خدا
اون میدونه داره چکار میکنه ❤️
عزیزمبهترین ها براتپیش بیاد🌺🌺🤲🤲
ایشالا معجزه بشه این روزا بشه خاطراتتون
روزای خوب در آینده نزدیک در انتظارتونه
و اینکه بعد از شیمی حتما تغذیه باید عالی باشه آجیل ابمیوه طبیعی اب انار طبیعی سیرابی برای پلاکت عالیهههه اگر دوست نداره اب سیرابی رو با نون تیلیت کن بخوره دل و قلوه سیخ بزن مویز ۴مغز گردو حتما بده بهش اگر مزه دهنش تلخ شد میل به غذا نداشت لواشک و الوچه خوبه ماه بعد زرد آلو میاد هسته شو بشکون ترک ها بهش میگن دن برای سرطان عالیهه سلول های سرطانی رو از بین میبره همسرم پاییز و زمستون شیمی میشد زرد آلو نبود از شهرستان دانه زرد آلو خریدیم میشکوندم میخورد عالیه تغذیه خیلی مهمه خیلییی ماهی هم حتما بهش بده
خدا کمکتون میکنه همسر منم ۸دور شیمی شد دوقلو دارم آنقدر توحمام گریه کردم لیف مو گاز میگرفتم صدام بیرون نره به روز از خواب بیدار شدم دیگه اشک نداشتم گریه هام تموم شده بود بچه هام ۴ساله بودن روحیه ام ضعیف بود تا اون روز فقط اسم سرطان روشنیده بودم اما خدا بزرگه علم پیشرفت کرده دارو ها قوی هستن نذر امام رضا کن من همیشه از امام رضا حاجت گرفتم مثل من نباش قوی باش من داغون شدم همسرم دوره اش تمام شده الان فقط قرص میخوره حالش هم عالیه خیلی سختی کشیدم ۶شب تمام ای سی بود خدا به هیچکس نشون نده اما باید قوی باشی و اینکه ایمان داشته باشی به هرچیز بدی فکر کنی همون میشه به چیز های خوب فکر کن و بسپار به خدا من مطمئنم هستم دخترت خوب میشه
انشالله بحق امام رضا شفا پیدا کنن
انشالله که دخترمون خوب خوب باشه نیازی به بیمارستان نباشه دیگه راحت بشی خدا سلامتی کامل بهش برگردونه
خدا خودش کمکتون کنه انشالا ک دخترت شفا پیدا میکنه
دم اذان برای خودت صبر و قوت
برای دخترت سلامتی خاستم از خدامون🤍
فذا درست کردن پوست ادمو میکنه... برا خودم نخود اب درست کردم چون رژیمم. برا بقیه خانواده هم طبق معمول برنج و مرغ
الهی خدا دختر گلت را زود شفا بده و بیای خبرهای خوبی بهمون بدی.
حتما براش حمد میخونم .
قطعا مامان قوی میتونی همراه دخترت این روزهای سخت را بگذرونی ما هم دعا میخونیم برات
بمیرم براش خداحفظش کنه
خوب میشه فقط باید شاد باشه تا خوب بشه چندسالشه دخترت؟
انشالله بحق صاحب الزمان بزودی سلامتی کامل بدست بیاره گلم امروز خیلی خوبه چله برداری هروز یه تسبیح بردار ۱۰۰ صلوات به هرشهید تا۴۰ روز انشالله معجزه خواهی دیدحتما
بیماری تو کجاشه؟؟؟؟
عزیزم خدا بهت توانایی بده🩵
الهی هر چه زودتر خوب بشه دل شمام شاد بشه سخته واقعا
عزیزم مشکل دخترتون چیه و چرا پلاکت میزنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.