۱۷ پاسخ

من سایز صفر یه ست ۲۰ تیکه بیمارستانی خریدم
سایز ۱ با ۲ از هر کدوم سه دست بلیز و شلوار با دوتا شلوار تکی
سایز ۳ دو دست بلیزو شلوار با دو تا شلوار تکی

من سه دست صفر خریدم سه دست سایز یک
در کل گذاشتم هر وقت اومد بقیه اشو بخرم

منم تاسایز ۱ خریدم،انشالله ب دنیا اومد میتونیوخرید کنی واسش سایزهای بزرگتر

سایز صفر تا سه ماه اوکیه تا مدتی

من تا یک سالگیش خریدم
حساب کردم هرفصل چند ماهه میشه مناسب همون فصل همون سایز رو خریدم

منم صفر و یک خریدم فقط

اره اشکالی نداره ولی من واسه پسرم از سایز صفر تا شیش گرفتم چند دست دیگه راحت بودم هی نمیخاست برم بیرون بخرم و بیام
واسه این یکی هم تا سایز چهار خریدم فعلا
برم بیرون ببینم سایزهای بالاتر میخرم اماده داشته باشم بهتره

ماهم فعلا فقط صفرویک گرفتیم بقیش میزاریم وقتی اومد

منم نخریدم دو

من ی دست ست ۱۹ تکه صفر خریدم واسه بیمارستان و اینا ، ۳ دست سایز یک و ۳ دستم سایز ۲

من تا سه خریدم
ولی خیلی زیاد لباس سایز صفر نخر
درحد یکی دو دست کافیه چون خیلی زود کوچیک میشه

ماهم فقط سایز صفر و یک گرفتیم
باید دنیا بیاد بعد راحت تر بتونیم براش بگیریم

صفر خیلی نگیرین بیشتر یک و دو بگیرین

من سایز ۲ هم گرفتم سایز صفر اصلن نگرفتم

من خودم نخریدم ولی دوستم و مادر شوهرم که میخواستن براش هدیه بیارن سایز دو‌ آوردن

بستگی به وزن نینی داره تو هفته های آخر

منم تا سایز یک خریدم
البته بچه دومم

سوال های مرتبط