کسی تجربه زایمان بیمارستان تریتا داره؟

۳ پاسخ

من دوستم زایمان طبیعی بود اونجا راضی نبود

من سزارین کردم راضی بودم

دوستم اونجا زایمان کرده بود خیلی راضی بود و تعریف می‌کرد

سوال های مرتبط