۱۳ پاسخ

حاملگیش سختتره
زایمانش سختتره
بچه داریش سختتره
من چون حاملگی تک قلو هم داشتم دوقلو هم داشتم میدونم سختیاش چندبرابره
ولی خب اگر خیلی دوست داری و کمکی داری و شرایط جسمی و روحی خوبی داری اقدام کن و تلاشت رو بکن ان شاالله بهترینها نصیبت بشه 🌹

اصلاااا توصیه نمیکنم. از دور قشنگه

عزیز بارداری دوقلویی وحشتناک و البته استرس هر مرحله اش که بچه ها سالم هستند یا نه، امکان سقط زیاد، زایمان زودرس زیاد با وجود پساری و سرکلاژ، هزینه های بیمارستان سرسام آور چون هر چیزی دو برابر،خدایی ناکرده ان آی سی برن هزینه میلیاردی، و از همه مهمتر روی کمک شوهرت اصلا حساب نکن چون روزها سرکار و وقتی هم هست خسته و باید حداقل ۲نفر کمکی داشته باشی و گرنه از پا میفتی

بله سخته
خیلی سخته از ب بسم الله سخت هست
اگر کمکی داری اره بیار، اونم یک نفر نه، باید حتما دو نفر کمکی داشته باشی و همسرت هم کمک باشه
و گرنه کم میاری، چون خیلی سخته
از بارداری گرفته تا بچه داری
بارداری هم از نوع پر خطر هست و پر از استرس،
به نظرم حرف دکترت گوش کن، به فاصله بیار که کمتر اذیت بشی و لذت اش هم ببری

مامانا نترسونید دیگه 😄😄😄
من دارم خودمو آماده میکنم برای چند ماه دیگه که به دنیا بیان 🥲😆
من برای دوقلویی دارو نخوردم ...تنبلی داشتم کلا یه ورق لتروزل بهم دکتر داد همون کارو ساخت

دوقلو خیلی شیرینه
ولی خب اینکه با قرص بخوای داشته باشیش نمی‌دونم صلاح هست یا نه

عزیزم دلت بی خوابی میخواد؟ هرروز هرروز دکتر و سنوگرافی میخواد؟؟ یا اینکه وقت نکنی یه دقیقه دراز بکشی .من ک حاملگی اولم اینقدر راحت بودم . اما سر این دوقلو ها پدرم در اومد اینقدر هزینه زیاده .دردسر زیادع .بعدم دس تنهام .کلا دهن سرویسه

بارداری سخت و پر استرس
بعد زایمان حال روحیت داغون میشع
کلا خیلی سخته کمکی داری ک واسه همیشه باشه خوبه برات وگرنه اصلا خوب نیست
چون نمیتونی از پس دوتا بچه بر بیایی
انشاالله بهترین برات 😘

حاملگی بسیار پرریسک و بزرگ کردنش خیییییلی سخته. اصلا توصیه نمیکنم بخاطر دوقلویی دارو خوردن رو

من به اندازه کافی اطرافم دوقلو داشتن نزدیک ترینش مامانم بود ک بعد من دوقلو اورد الانم خودم دوقلو هام تازه بدنیا اومدن خییییلی سخته فقط از دور قشنگه هم حاملگیش سخته هم زایمانش هم بزرگ کردنش😵‍💫

من خودم قبلاعاشق دوقلوبودم
ناخاسته باردارشدم دیدم دوقلوهست
دیگه شوهرم ومامانم نذاشتن بندازم
ولی واقعا اشتباه کردم الان ۱۱ ماهه سختی دنیا رو دیدم
یه پسر دختر دیگه خودم دارم ای ناخاسته بودکاملا

نه توروخدا دوقلو نیاری
خییئیلی سخته بیشتراز تصوراتت اصلا اگرکمکی نداری فکردوقلونکن
من یکی کم اوردم
میگرن گرفتم دیگه بخدا

من البته هنوز ده هفتمه
انشالله که مشکلی پیش نمیاد

سوال های مرتبط