سریال بیگانگان رو دیدید؟ قشنگه؟
شیر خشک.کودک پروری پوشک

۴ پاسخ

خدا رحمت کنه حاج قاسم سلیمانی رو اگه اون نبود الان ایران ما هم دست داعش میفتاد

من ندیدم اگه قشنگ بود بگو منم ببینم

اره خیلییی

اره دیگع قسمتا اخرشه واقعا هیجانی بود

سوال های مرتبط

مامان اهورا و 🍒 مامان اهورا و 🍒 هفته چهاردهم بارداری
مامان سامیار و تو دلی مامان سامیار و تو دلی هفته پانزدهم بارداری