همچنان دخترم بیداره نمیخابه 🥴

۱۳ پاسخ

منم همینطور چشام دیگ واقعا داره بسته میشه🫠

مال من هی پا میشه شیر میخوره باز میخوابه. شکمشم کار نکرده تو خودش میپیچه

وای خیلی سخته🥲

من حالا تا ساعت 9 جا داره بیدار باشه🤕

مال من تازه بیدار شده،خیلیم خوشحاله

تصویر

دختره منممممم دیونه شدم
چشام داره بسته میشهه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

واااای🥺دارم چل میشم

باید عادتش بدی اگ درد نداره کولیک رفلاکس تب مریضی چیزی پوشکش تمیزه و گشنه نیست و بازم نمیخابه ینی باید یادش بدی شب شده از ده شب یواش یواش تو سکوت و نور کم شروع کن بخوابون اگه خندید و بازی کرد پا رو دلت بزار و فقط لبخند بزن حرف نزن بزار بفهمه ک وقت خوابه و روز جبران کن انقدر بازی و محبت کن که متوجه بشه

دختر من الان خوابید😫

برا منم.

وای منم نمیخوابه دیگه توان ندارم

ما هم همینطور😑

برا منم بیداره.پاهام داره میشکنه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۱۰ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته یازدهم بارداری