مامانا سیرابی تو بارداری خوبه ؟ ضرر نداره؟؟

۴ پاسخ

من سه ماه اول برای حالت تهوع چندبار خوردم دکترم میگفت خیلی خوبه

خوبه واس حالت تهوع هم میگن خوبه اما رومن اثر نداش

ماما من گفته ماهی یکبار یا دوماه یکبار کله پاچه و سیرابی خوبه

من تا الان ۱ سری خوردم فقطم زبونش خوردم 😋😋😋😋😋

سوال های مرتبط

مامان میوه دِل مامان میوه دِل هفته سی‌ویکم بارداری
مامان میوه دِل مامان میوه دِل هفته سی‌ویکم بارداری
مامان علی کوشولو مامان علی کوشولو ۸ ماهگی
مامان Danil 💙نی نی مامان Danil 💙نی نی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه کوچیک مامان معجزه کوچیک هفته سی‌وسوم بارداری