سلام مامانا کیوی تو بارداری ضرر نداره؟

۱۰ پاسخ

من با اینکه آلرژی دارم زبونم آفت میزنه ولی چون یبوست دارم هر روز میخورم که بهم فشار نیاد

اتفاقا خیلی هم خوبه

خیلیم مفیده هم بخاطر ویتامینی که داره هم بخاطریبوست عالیه

اتفاقا اگه یبوست داشته باشی خیلی هم خوبه

وای نه من عاشقش شدم😍🥲روزی یکی میخورم

نه عزیزم نوش جونت بخور

نه خوبه برا یوبوست.اگه به معدت بسازه به معده من نمیسازه

من کال پر نمک میکنم میخورم

نه خیلی مفیده

من که خیلی میخورممم

سوال های مرتبط

مامان معجزه کوچیک مامان معجزه کوچیک هفته سی‌وسوم بارداری
مامان موش موشی مامان موش موشی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ماه 🌜☀️ مامان ماه 🌜☀️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نینی پاندا🤍 مامان نینی پاندا🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان ارکان مامان ارکان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان منتظر مامان منتظر هفته بیست‌وچهارم بارداری