من با اینکه آلرژی دارم زبونم آفت میزنه ولی چون یبوست دارم هر روز میخورم که بهم فشار نیاد
اتفاقا خیلی هم خوبه
خیلیم مفیده هم بخاطر ویتامینی که داره هم بخاطریبوست عالیه
اتفاقا اگه یبوست داشته باشی خیلی هم خوبه
وای نه من عاشقش شدم😍🥲روزی یکی میخورم
نه عزیزم نوش جونت بخور
نه خوبه برا یوبوست.اگه به معدت بسازه به معده من نمیسازه
من کال پر نمک میکنم میخورم
نه خیلی مفیده
من که خیلی میخورممم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.