سلام مامانا میگم ژله ضرر نداره که تو بارداری

۴ پاسخ

اگه قند نداری نه مشکلی نداره

درخواست دوستی بده بهم

هیچی تو بارداری مضرر نیست فقط باید ب اندازه خورده بشه

نمیدونم ولی من خوردم😂

سوال های مرتبط

مامان کارن و کایا👬 مامان کارن و کایا👬 ۳ ماهگی
مامان ارکان مامان ارکان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان معجزه کوچیک مامان معجزه کوچیک هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کنجد خان🩵🍭🍼 مامان کنجد خان🩵🍭🍼 ۴ ماهگی
مامان 🦋فندقم🦋 مامان 🦋فندقم🦋 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان معجزه کوچیک مامان معجزه کوچیک هفته سی‌وسوم بارداری
مامان سوگل وسامیار 😍 مامان سوگل وسامیار 😍 ۲ ماهگی
مامان مامان آروید و لنا❤️ مامان مامان آروید و لنا❤️ روزهای ابتدایی تولد