خانما ژله ضرر نداره تو بارداری

۱۰ پاسخ

وای من هوسم پاستیله تو هفته چندبار میخورم

نه
من چندبار خوردم خیلیم حال میده😂با اینکه قبلا دوست نداشتم
ولی خب قند داره نباید زیاد بخوری
ماهی یکبار خوبه

نه نداره

اگه قند نداری نه

ن چ ضرری اخه

بخور نوش جان مگه هر روز ژله میخوری

من که دوستندارم و نمیخورم ولی قطعا بدون ضرر نیس

کم بخور دیگ

نههه

نمیدونم من که میخورم😬

سوال های مرتبط

مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی
مامان آریل💙🌸💙 مامان آریل💙🌸💙 ۹ ماهگی
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته سی‌ام بارداری
مامان سایه مامان سایه هفته سی‌وپنجم بارداری