۵ پاسخ

نه میگن بخاطر ویتامین Aبالا تو هفته های پایین خطر سقط داره

مصرف نشه بهتره
توی سه ماه آخر هم منع مصرف داره

ماهی یکی دوبار طوری نمیشه

اییی آب هویج🥺🥺🥺از اول بارداریم جون میدم براش کسی برام نمیخره🥲😂شوهرم نمیزار بخورم

بخور ولی زیاد ن من‌چند روز پیش با بستنی‌خودم ی لیوان

سوال های مرتبط

مامان بَبیش👶🏻 مامان بَبیش👶🏻 ۷ ماهگی
مامان آرسام🕊💙 مامان آرسام🕊💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۱۰ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ایلیا کوچولو مامان ایلیا کوچولو ۴ ماهگی
مامان معجزه کوچیک مامان معجزه کوچیک هفته سی‌وسوم بارداری
مامان mehrsana مامان mehrsana هفته بیست‌وپنجم بارداری