آب هویج تو ماه ششم ضرر داره؟؟

۷ پاسخ

عزیزم بنظرم روزه ی شک دار نگیر... منکه خیلی چیزار. حذف کردم

به من گفتن نهایت هفته ای یک لیوان اگه زیادی هوسشو داری، بیشترش خوب نیس

نه ...

من از ۳ماه اول ب بعد هفته ای یه لیوان میخورم

عزیزم الان مشکلی نداره آب هویج و جیگر و زعفران این چیز هارو به خاطر دهانه رحم که نرم میکنن میگن الان دیگه توی این ماه اشکال نداره جای بچه سفته

فک نکنم من چند بار تاحالا خوردم

در حد یکی دو بار فک نمیکنم مشکلی باشه ولی دکتر من بهم گفت نخور اصلا.

سوال های مرتبط

مامان mehrsana مامان mehrsana هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان اوین مامان اوین ۱۰ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هامین🐳هیراد مامان هامین🐳هیراد هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسری دختری مامان پسری دختری ۱۰ ماهگی
مامان پسته پسر 👶🏻🩵 مامان پسته پسر 👶🏻🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پسته پسر 👶🏻🩵 مامان پسته پسر 👶🏻🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان توت فرنگی🍓👼 مامان توت فرنگی🍓👼 هفته بیست‌وهفتم بارداری