برای سه ماهه اول بده که ویتامین آ زیادی داره. من که تقریبا هفته ای دو سه بار لیوانی آب هویج میخورم حال میاد دلم
بخور ولی کم هرچیزی زیادش بده من ک خوردم توبارداریم چیزیم نشد
بهتره نخوری
اگه قصد زایمان طبیعی داری دوسه هفتهیاخربخور
نه ضرر نداره
در حد یه استکان طوری نیست
من که خوردم
نه بخور مهم اینه ۱یا۱:۵ لیتر روزانه نخوری 😅
ادم با یک لیوان چیزیش نمیشه که
نه بابا هرچی میخوای بخوری بخور.فقط زیاده روی نکن تو خوردن چیزی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.