خانما خوردن اب هویج ضرر داره

۸ پاسخ

خوردی دیگه
نوش جونت 😅🫵

منکه خورشت هویج و اب هویج خوردم مشکلی پیش نیومد خدا رو شکر

عزیزم هرچیزی رو کم بخوری ضرر نداره نوش جونت گلم
منم خوردم نگران نباش

من که خوردم چیزی نشد

شنیدم خوب نیس

قندشم بالاست ، حالا اگه هوس داری درحد هوس یکم بخور

آب هویج ویتامین A داره بده اگه هوس کردی یک هویج بخور

نخوری بهتره چون ویتامین آ خیلی بالایی داره

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی
مامان پسته پسر 👶🏻🩵 مامان پسته پسر 👶🏻🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پسته پسر 👶🏻🩵 مامان پسته پسر 👶🏻🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی
مامان معجزه کوچیک مامان معجزه کوچیک هفته سی‌ودوم بارداری
مامان اوین مامان اوین ۱۰ ماهگی
مامان نفس مادر💜 مامان نفس مادر💜 ۹ ماهگی
مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان بَبیش👶🏻 مامان بَبیش👶🏻 ۷ ماهگی