خوردی دیگه
نوش جونت 😅🫵
منکه خورشت هویج و اب هویج خوردم مشکلی پیش نیومد خدا رو شکر
عزیزم هرچیزی رو کم بخوری ضرر نداره نوش جونت گلم
منم خوردم نگران نباش
من که خوردم چیزی نشد
شنیدم خوب نیس
قندشم بالاست ، حالا اگه هوس داری درحد هوس یکم بخور
آب هویج ویتامین A داره بده اگه هوس کردی یک هویج بخور
نخوری بهتره چون ویتامین آ خیلی بالایی داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.