کم باشه نه ضرر نداره
بخور ولی کم بنظرم خوب نیست توصیه نمیشت
من خیلی هوس میکنم هر چند وقت یکبار میرم آب هویج بستنی میخورم هیچیمم نشده😁🥲
من میخورم بعضی اوقات که هوس میکنن
هفته ای سکبار مشکلی نداره تا جایی که من میدونم
نه والا من چند بار خوردم 😕
آره متخصصم گف نخوری
هوسی بخور ولی زیاد نخور
زیاده روی نکن برای رفع هوس اشکالی نداره
کم بخور زیاد توصیه نمیکنن🤞🏻
بخاطر ویتامین a میگن زیاد نخورید مثل جگر
نه ضرر نداره
ارع ولی هویچ خالی میشع خورد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.