من از اول بارداریم یه هفته یه بار یا ده روز یه بار میخورم 😋
دکترم هم گفت در حد اعتدال مشکلی نداره
من ک چندباری خوردم😅 انقدک ضررنداره مگه میخای بیشتریه لیوان بخوری
یک لیوان در هفته یا سه تا خام در هفته مشکلی نیست عزیزم
میتونی با بستنی بخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.