من هر از گاهیمیخورم
مثلا هفته ای ی لیوان هیچینمیشه مفیدم هست
دکتر من که پرسیدم گفتش هیچ مشکلی نداره ماهی ی لیوان بخوری زیاده روی توی هر چیزی خطر ناکه
يه ليوان و دوهفته اي يكبار ميتوني بخوري
بهتره نخوری اگه دلت میخاد ی قلوپ بخور
نه مقدار کم هیچ مشکلی پیش نمیاره
هویج خوبه ولی آب هویج به خاطر ویتامین آ بالا خطرناکه.
در حد رفع هوس خوبه ولی در حد یه لیوان زیاده. حدود یک تا دو قولوپ.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.