خانم های هم هفته من خوردن یدونه هویج ضرر داره؟؟

۷ پاسخ

هیچ ضرری نداره من چون هوس میکردم هر روز ی لیوان میخوردم
چند روز پیش هم رفته بودم سونوگرافی گفت خدا رو شکر همه چیش سالمه

معلومه نه آب هویج ضرر داره اونم اگه تو یه هفته به مقدار زیاد باشه

برو بخور

من همیشه روی سالادم رنده میکنم هویج پولو هم مبخورم

نه عزیزم

اب هویج رو تو بارداری میگن با احتیاط بخورید چون ویتامین A زیاد داره خوب نیست ، یه دونه هویج مشکلی نداره

ن والا من از اول توی غذاهام بوده
شیر هویجم میخورممم مشکلی نیست

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر 👶🏻🩵 مامان پسته پسر 👶🏻🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسته پسر 👶🏻🩵 مامان پسته پسر 👶🏻🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۱۰ ماهگی
مامان Fardin👣Soheil مامان Fardin👣Soheil ۷ ماهگی
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد