مامانا خوردن کاپوچینو ت هفته های من ضرر داره؟

تصویر
۹ پاسخ

کم بخور

اگ شورشو درنیاری ن ضرر ندارد😂

کلا کافئین زیاد جلوی وزن گیری رو میگیره

خلاصه چندتا کتاب درباره دوران بارداری و رشد مغز جنین رو تو کانال بله قرار دادم🌱
اگر توام به دنبال آگاهی هستی و فرصت مطالعه کتاب رو نداری، جات اینجا خالیه، بیا و با پیام پین شده شروع کن✨️
با هم مسیر رشد رو می‌سازیم🌱✌️

آیدی کانال: 👇
@elaheghorbanpoor

نه بخور نوش جون ضرریم‌نداره اصلا

نه بخور نوشجوووونت

نه کافئینش زیاد بالا نیست
من هفته ایی یکی دوبار میخورم

نه ضرر نداره فقد اسپرسو قهوه اون دستگاه میزنه از اون نخور من یبار خوردم تپش قلب گرفتم توبارداری

نه عزیزم من از دکترم پرسیدم گفت روزی یکی مسکل نداره الانم خودمم دارم استفاده می کنم

والا جات خالی همین دو دقه پیش من خوردم😁

سوال های مرتبط

مامان آرین یاشار آرشام❤️ مامان آرین یاشار آرشام❤️ ۱ ماهگی
مامان سیده فاطمه نورا مامان سیده فاطمه نورا ۷ ماهگی
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان Fardin👣Soheil مامان Fardin👣Soheil ۷ ماهگی
مامان مانیسا🩷ماهان🩵 مامان مانیسا🩷ماهان🩵 ۴ ماهگی