خانما شبتون بخیر خوردن کاپوچینو ضرر داره؟

۵ پاسخ

کم بخور من از اول بارداری تا الان ی فنجان خوردم فقط

من که هر ۳ یا ۴ روز نسکافه یا کاپوچینو میخورم یه لیوان.

منم خیلی دلم میخاست ولی نصف یه فنجون کوچیک خوردم ک فقط هوسم نمونه

قهو کافین دارع ضرر دار

ی فنجون کوچیک اشکال نداره

سوال های مرتبط

مامان آرین یاشار آرشام❤️ مامان آرین یاشار آرشام❤️ ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ماندانا 💟 مامان ماندانا 💟 روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان🩵👣 مامان شاهان🩵👣 ۲ ماهگی
مامان مانیسا🩷ماهان🩵 مامان مانیسا🩷ماهان🩵 ۴ ماهگی