مامانا هفته ۳۲ هستم خوردن کاپوچینو هروز ضرر داره ؟؟

۶ پاسخ

میزان مجاز مصرف کافئین در روز ۲۰۰میلی گرم هست برابر ۲شات اسپرسو ۱کاپوچینو ضرری نداره

کلا ضرر نداره اگر قندت بالا نیس

نخور اصلا

من ک از اول می‌خوردم تا الان هرروز

من ک از اول می‌خوردم تا الان هرروز

نخوردنش بهتره ولی خوردنشم ضرر نداره

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان سیده فاطمه نورا مامان سیده فاطمه نورا ۷ ماهگی
مامان شاهان🩵👣 مامان شاهان🩵👣 ۲ ماهگی
مامان مامانِ نیهاد مامان مامانِ نیهاد ۲ ماهگی