نوشیدن کاپوچینو در بارداری ضرر داره؟

۵ پاسخ

هفته ای دو تا فنجون عیبی نداره

اگر تواناییه ضربهای محکم نینیتو داری بعد خوردنش هیچ عیبی نداره😂😂

تا هفته ای سه بار مثلا خوبه

من چنبار هوس کردم خوردم بازم میخورم😐😂
خیلی دلم میخاد

نه دیگه تو هفته های تو
من میخورم العا تقریبا ۲هفتس هر از گاهی شوهرم کافیه میره واسه منم میخره نمیدونی وقتی میخورم بچه چطوری خودشو ول میده تو شکمم 🤣🤣🤣نمیدونم جاش گرم میشه یا راحت میخابه اصن انقد ساکت میشه ک نگو

سوال های مرتبط

مامان شاهان🩵👣 مامان شاهان🩵👣 ۲ ماهگی
مامان سیده فاطمه نورا مامان سیده فاطمه نورا ۷ ماهگی
مامان آرین یاشار آرشام❤️ مامان آرین یاشار آرشام❤️ ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مهتا مامان مهتا ۱۰ ماهگی