خوردن جیگر در هفته های من ضرر داره؟

۱۰ پاسخ

در حد رفع هوس مشکلی نداره

نه بابا بخور
همیشه نمیخوریم که
یه وعده بخور تا ماه بعد مثلا نخپر

نه خیلی بده

من خوردم چند روز پیش در خد چند تا تیکع زیاد نه

منم نمی‌دونستم خوردم سه تا تیکه فک کردم فقط سه ماه اول ضرر داره

من ک میخورم

ن دوتکه فقط

در حد دودونه مشکلی نداره فککنم
البته من کلا نخوردم

نخوری بهتره

نه چه ضرری

سوال های مرتبط

مامان خامه عسلی✨ مامان خامه عسلی✨ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فسقلی🩷 مامان فسقلی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فسقلی🩷 مامان فسقلی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آرمان مامان آرمان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شاهین مامان شاهین ۲ ماهگی
مامان رادین کوچولو🩵 مامان رادین کوچولو🩵 ۱۱ ماهگی
مامان مامان فندق

😍😍 مامان مامان فندق 😍😍 ۸ ماهگی
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد