جیگر تو هفته من ضرر داره ؟

۷ پاسخ

تو کل بارداری ضرر داره

من نخوردم اصلا، میگن خوب نیست

در حد رفع هوس همه چی میشه خورد

من تو یازده هفته بودم خوردم خیلی هم خوردم چون خیلی هوس کرده بودم خدارو شکر چیزی نشد

من که خوردم هیچ مشکلی هم نداشتم خداروشکر

منو خیلی ترسوندن دلم میخاد بخورم نمیتونم

در حد یه سیخ نه

سوال های مرتبط

مامان خامه عسلی✨ مامان خامه عسلی✨ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فسقلی🩷 مامان فسقلی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان Fardin👣Soheil مامان Fardin👣Soheil ۷ ماهگی
مامان گردآلو🌝 مامان گردآلو🌝 ۲ ماهگی
مامان فسقلی🩷 مامان فسقلی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری