۸ پاسخ

نه گلم کم بخور

در حد دوتا لقمه چون هوس کردی بخور ولی دیگه زیادی نخور

به خاطر وبتامین Aسه ماهه ی اول الان دیگ فک نکنم

اگ بتونی هوست کنترل کنی نخوری ک بهتره

کلا جگر تا آخر بارداری ممنوعه

درحد چند لقمه.. حالا یه بار باشه کلن ضرر نداره.. ولی دیگه نخور جیگر تو بارداری خوب نیست.. حالا برا هوس چند لقمه بخور

نه ی سیخم میتونی بخوری

ی تیکه کوچیکی بخور بچه دلش نخاد

سوال های مرتبط

مامان خامه عسلی✨ مامان خامه عسلی✨ هفته سی‌وششم بارداری
مامان رادین کوچولو🩵 مامان رادین کوچولو🩵 ۱۱ ماهگی
مامان Fardin👣Soheil مامان Fardin👣Soheil ۷ ماهگی
مامان گردآلو🌝 مامان گردآلو🌝 ۲ ماهگی
مامان فسقلی🩷 مامان فسقلی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری