عزیزم من دیشب مجدد از دکتر پرسیدم گفتن اصلا نخور
گفتم خوب الان که هفتم بالاست هم نخورم گفت اصلا
گفتن شما که نمیتونید متوجه بشید که جیگر آلوده به انگل هست یا نه
پس برای سلامت خودتون و جنینتون نخورید اصلا🌹🫂
درحد ۲تیکه و رفع هوس
خدای منم خیلی دلم میخواد ولی نمیخورم
یکی دو لقمه فک نکنم موردی داشته باشه
نخوری بهتره اما اگه خیلی دلت میخواد در حد ۱ دونه
جیگر تا آخر بارداری نباید بخوری عزیزم خطر خون ریزی داره
تو تموم هفته ها هم جگر هم لبنیات محلی ممنوعه قشنگم
تا آخر بارداری نباید بخوری هوسم کردی در حد ۵تکهی کوچیک بخور هوست بخوابه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.