نه اصلا نخور...ویتامین آ بالاست موجب لب شکری یا نقص خون میشه..سخت دل میشه
در حد هوس بخور عزیزم
دکتر به من گفت اصلا نخور ویتامین A خیلی بالایی داره🫠
من هر از گاهی یه سیخ میخورم البته از ۲۰ هقته ب بعد
من در حد دوسه تیکه خوردم هر دوسه ماه یکبار
من خوردمممم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.