خوردن جیگر ضرر داره

۶ پاسخ

نه اصلا نخور...ویتامین آ بالاست موجب لب شکری یا نقص خون میشه..سخت دل میشه

در حد هوس بخور عزیزم

دکتر به من گفت اصلا نخور ویتامین A خیلی بالایی داره🫠

من هر از گاهی یه سیخ میخورم البته از ۲۰ هقته ب بعد

من در حد دوسه تیکه خوردم هر دوسه ماه یکبار

من خوردمممم

سوال های مرتبط

مامان شاهین مامان شاهین ۲ ماهگی
مامان فسقلی🩷 مامان فسقلی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان Fardin👣Soheil مامان Fardin👣Soheil ۷ ماهگی
مامان خامه عسلی✨ مامان خامه عسلی✨ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فسقلی🩷 مامان فسقلی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان رادین کوچولو🩵 مامان رادین کوچولو🩵 ۱۱ ماهگی
مامان هانا مامان هانا هفته سی‌ونهم بارداری