خوردن قرص سیتریزین تو هفته های من ضرر داره

۵ پاسخ

مشكلي نداره،من از دكترم پرسيدم

من ميخوردم سيتريزين١٠مشكلي نيس

از کجا میگید ضرر نداره اتفاقا ضرر داره واسه جنین 😑

نخوری بهتر

نه نداره

سوال های مرتبط

مامان گردو و فندوق مامان گردو و فندوق هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نی نی جون مامان نی نی جون هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان Fardin👣Soheil مامان Fardin👣Soheil ۷ ماهگی
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کوچولوها💙💙 مامان کوچولوها💙💙 ۳ ماهگی
مامان شازده خانم🩷 مامان شازده خانم🩷 ۹ ماهگی
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پسرمو دخترم مامان پسرمو دخترم ۱۱ ماهگی