خوردن جگر تو هفته من ضرر داره؟

۶ پاسخ

جگر در بارداری ۲ بار مجازه اونم س ماه اول کلا ممنوعه

نه زیادیش خوب نیس چن ویتامین A زیاد داره من خودم دو هفته یک بار مادر شوهرم برام درست میکنه میخورم البته چن دل و قلوه یناهشم قاطیش میکنه جیگر ش زیاد نیس

نه بابا غربی رفتم یه دلی از عذاب در آوردم جیگرو قلوه و ولی حسابی زدم تو رگ آخ آخ چقدر چسبید😋😋

بخور ولی کاملا بزار پخته شه از دکترم پرسیدم گفت مشکلی نیست

نه عزیژم به اندازه بخور ضرر نداره

کامل پخته باشه به اندازه یک وعده اشکال نداره

سوال های مرتبط

مامان کوچولوها💙💙 مامان کوچولوها💙💙 ۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان فندق

😍😍 مامان مامان فندق 😍😍 ۸ ماهگی
مامان نـــ✨ورا مامان نـــ✨ورا ۹ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جانان و ژوان مامان جانان و ژوان ۱۰ ماهگی
مامان جانان و ژوان مامان جانان و ژوان ۱۰ ماهگی
مامان رهام و برسام مامان رهام و برسام هفته سی‌وهفتم بارداری