مامانا تو هفته من خوردن جگر ضرر داره؟؟
ب

۷ پاسخ

من شوهرم جبگرکی داره اصلا دووم نمیارم نخورم

در حد هوس یه چندتا دونه بخور

من کم خونم دکترم‌گفت هفته ای یکبار بخورم
گفت تو هفته های بالا مشکلی نیست

من ک میخورم

هر چی به اندازه خوردن،مشکلی ایجاد نمیکنه

من جدیدا میخورم هر روز 🤔یکم کم خونم
گفتن دیگه مشکلی نداره تکمیله بچه

در حد چند تا تیکه میتونی بخوری

سوال های مرتبط

مامان کوچولوها💙💙 مامان کوچولوها💙💙 ۳ ماهگی
مامان شازده خانم🩷 مامان شازده خانم🩷 ۹ ماهگی
مامان مامان فندق

😍😍 مامان مامان فندق 😍😍 ۸ ماهگی
مامان نـــ✨ورا مامان نـــ✨ورا ۹ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامانِ نیهاد مامان مامانِ نیهاد ۲ ماهگی
مامان پسته پسر 👶🏻🩵 مامان پسته پسر 👶🏻🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نور زندگیم مامان نور زندگیم روزهای ابتدایی تولد