خوردن کنسرو ماهی تو هفته من ضرر داره؟

۶ پاسخ

کلا میگن تو بارداری برای جنین ضرر داره چون مقدار زیادی جیوه داره

ضررشو نمیدونم ولی تا اینجا بالای 30 تا خوردم 😂

خوردنش ضرر نداره
زیاده روی کنی ضرر داره
هر چیزی ب اندازش خوبه

کمش ضرر نداره.من سربچه اولم هم چندباری خوردم.الانم چندباری خوردم

میگن کنسروی نخورید. ماهی که بهتره اگه میتونی ماهی بخور. من که هیچ کدوم نمیتونم بخورم🤢🤢

تن ماهی جیوه بالایی داره
کلا تو بارداری نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان آرتا مامان مامان آرتا ۷ ماهگی
مامان مهوا🩷🌸 مامان مهوا🩷🌸 روزهای ابتدایی تولد
مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۱۰ ماهگی
مامان کوچولوها💙💙 مامان کوچولوها💙💙 ۳ ماهگی
مامان شازده خانم🩷 مامان شازده خانم🩷 ۱۰ ماهگی
مامان مسیحا مامان مسیحا ۱۰ ماهگی