خانوما خوردن کنسرو ماهی ضرر داره؟؟؟
#بارداری

۱۱ پاسخ

من چند باری خوردم دکتر گفت زیاده روی نکن واسه چند بار مشکلی پیش نمیاد

ولا من هر ی مدت ی بار نهار نداشته باشیم کنسول ماهی میخورم هیچی هم نشده

بله غذاهای کنسروی نخور

ارههه

کلا کنسرو تو بارداری نخوری بهتره
کنسرو ماهی هم چون جیوه داره میگن خوب نیست اصلا .ولی یه بار اگه هوس کردی بخور عیب نداره

یبار اشکالی نداره

آره جیوه زیادی داری

من از اول میخورم همیشه خداروشکر اتفاق خاصی هم نیوفتاد ولی میگن اگه نخوری بهتره 🌹🤍

اگه میخوری ۲۰ دقیقه بجوشون

من خوردم هیچی نمیشه اوایل بارداری نباید خورد

اره نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان پسرمو دخترم مامان پسرمو دخترم ۱۱ ماهگی
مامان مامان آرتا مامان مامان آرتا ۷ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۹ ماهگی
مامان مسیحا مامان مسیحا ۱۰ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نهال مامان نهال ۹ ماهگی