من چند باری خوردم دکتر گفت زیاده روی نکن واسه چند بار مشکلی پیش نمیاد
ولا من هر ی مدت ی بار نهار نداشته باشیم کنسول ماهی میخورم هیچی هم نشده
بله غذاهای کنسروی نخور
ارههه
کلا کنسرو تو بارداری نخوری بهتره
کنسرو ماهی هم چون جیوه داره میگن خوب نیست اصلا .ولی یه بار اگه هوس کردی بخور عیب نداره
یبار اشکالی نداره
آره جیوه زیادی داری
من از اول میخورم همیشه خداروشکر اتفاق خاصی هم نیوفتاد ولی میگن اگه نخوری بهتره 🌹🤍
اگه میخوری ۲۰ دقیقه بجوشون
من خوردم هیچی نمیشه اوایل بارداری نباید خورد
اره نخوری بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.