بله نخور
من دکترم تنها چیزی منع کرد برام تن ماهی بود
بخور عزیزم اما زیاده روی نکن
نه تن ماهی اصلا خوب نیست من از اول اصلا لب نزدم فقط ماهی میخورم
من ک از اول بارداریم میخورم ولی زیادیشم خوب نیست کم بخور
کنسروی خوب نیست
کم بخور طبعشم سرده ضعف میکنی حتما دوتا دونه خرما بعدش بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.