دوستان تن ماهی ضرر داره

۱۳ پاسخ

من از اول بارداری دوسه بار خوردم

داره

من گاهی پلو تن میخورم فکر نکنم

اره نخور فقط ماهی قزل الا بخور

کم بخور در حد هوس

من اولا حاملگی چند بار خوردم با خاویار یا پلو
الان برا یه بار بخوای بخوری طوری نیس ک

من خیلی دلم میخاد ولی چون خیلی ضرر داره ازترس نمیخورم

من عاااشقشم ولی میگن ضرر داره

آره جیوه داره

من که خوردم البته از اول بارداری تا الان 3تا

خوب نیست نخور

اره اصلا تو بارداری خوب نیست

کم بخور جیوه داره

سوال های مرتبط

مامان لنا🤱🫃 مامان لنا🤱🫃 ۱۰ ماهگی
مامان abkkf مامان abkkf هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دنیز💗 آراز💙 مامان دنیز💗 آراز💙 ۱ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🫀دلوین🫀 مامان 🫀دلوین🫀 ۱ ماهگی
مامان نهال مامان نهال ۹ ماهگی
مامان کوچولو 🤍 مامان کوچولو 🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان جانا خانوم🐥🤰🏻 مامان جانا خانوم🐥🤰🏻 ۵ ماهگی