من از اول بارداری دوسه بار خوردم
داره
من گاهی پلو تن میخورم فکر نکنم
اره نخور فقط ماهی قزل الا بخور
کم بخور در حد هوس
من اولا حاملگی چند بار خوردم با خاویار یا پلو
الان برا یه بار بخوای بخوری طوری نیس ک
من خیلی دلم میخاد ولی چون خیلی ضرر داره ازترس نمیخورم
من عاااشقشم ولی میگن ضرر داره
آره جیوه داره
من که خوردم البته از اول بارداری تا الان 3تا
خوب نیست نخور
اره اصلا تو بارداری خوب نیست
کم بخور جیوه داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.