سلام خانوما خوبین
تن ماهی ضرر داره

۸ پاسخ

بله ، تن ماهی بخاطر جیوه بالایی که داره و کنسروی بودنش اصلا توی بارداری چیز خوبی نیست و هرچقدر خورده نشه بهتره

فقط ماهی قزل الا وسالیمون بخور تن ماهی خیلی ضررداره درصدش خیلی بالاست

میگن ضرر داره ولی من چند باری خوردم

من که میخورم هر چیزی زیادش خوب نیست

ضرر داره ولی یکی دو بار چیزی نمیشه گلم

اره عزیزم ، فقط ماهی پرورشی مثل قزل آلا مجازه

چون جیوه داره ضرر داره سعی کن از ماهی پرورشی استفاده کنی و ماهی ازاد نخوری

بله

سوال های مرتبط

مامان کوچولو 🤍 مامان کوچولو 🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیلای😋 مامان نیلای😋 ۹ ماهگی
مامان جانا خانوم🐥🤰🏻 مامان جانا خانوم🐥🤰🏻 ۵ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی
مامان بچه شیر🎀 مامان بچه شیر🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان abkkf مامان abkkf هفته سی‌وسوم بارداری
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته سی‌وششم بارداری
مامان آرنیک مامان آرنیک ۲ ماهگی
مامان دنیز💗 آراز💙 مامان دنیز💗 آراز💙 ۲ ماهگی