سلام خانما تن ماهی تو بارداری ضرر داره؟

۱۲ پاسخ

اره، هم ماهی تن خیلی جیوه‌ش بالاست هم به خاطر بسته بندیش ممکنه ریسک داشته باشه

کلا کنسروی جات بهتره مصرف نشه مخصوصا تن ماهی

ماهی قزل آلا بخور

کم بخور هیچی نمیشه من دو سه بار خوردم

زیادش اره

من دکترم از همون اول اجازه نداد بخورم

عزیزم من چند باری خوردم. اگه هوس کردی بخور نگران نباش یکی دوبار هیچی نمیشه 🥰

نه من خوردم هیچی هم نشد به اندازه بخوری ضرر داره

من خودم خیلی مصرف کردم ولی خب خودم وقتی میخرم با پیاز تفت میدم و اینا بعد میخورم همین جوری که میخرم نمیخورم و خب هرچیزی زیادیش بده ولی خب ماهی ی بار فکر نکنم ضرر داشته باشه

کلا غذاهای کنسروی فراورده شده سوسیس و کالباس ضررداره

بهتره نخوری چون ممکن جیوه داشته باشه! سعی کن از قزل الا یا سالمون بدون جیوه استفاده کنی

کم نه

سوال های مرتبط

مامان آیلا و بردیا❤️ مامان آیلا و بردیا❤️ ۷ ماهگی
مامان کوچولو 🤍 مامان کوچولو 🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته سی‌وششم بارداری
مامان دنیز💗 آراز💙 مامان دنیز💗 آراز💙 ۲ ماهگی
مامان گل پسر🩵 مامان گل پسر🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان امیرابولفضل مامان امیرابولفضل ۱ ماهگی
مامان abkkf مامان abkkf هفته سی‌وسوم بارداری