من ک اصلا نخوردم مسلما خوب نیست
بله جیوه داره
ن بخور دائم که نمیخوری چیزی نمیشه
من ماهای اول بخاطر تهوع شدید فقط تن میتونستم بخورم دیگ دکترم گفت بخور مجبوری
به خاطر نفخ و ماده نگه داری نخوری بهتره
من خوردم چیزی نشد
زیاد نخور
زیادش اره من پنج شیش بار تاحالا خوردم خداروشکر چیزی نشده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.