سلام خانما خوردن تن ماهی در بارداری ضرر دارد ؟

۷ پاسخ

من ک اصلا نخوردم مسلما خوب نیست

بله جیوه داره

ن بخور دائم که نمیخوری چیزی نمیشه

من ماهای اول بخاطر تهوع شدید فقط تن میتونستم بخورم دیگ دکترم گفت بخور مجبوری

به خاطر نفخ و ماده نگه داری نخوری بهتره

من خوردم چیزی نشد
زیاد نخور

زیادش اره من پنج شیش بار تاحالا خوردم خداروشکر چیزی نشده

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان سام کوچولو ♥️ مامان سام کوچولو ♥️ ۱۰ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان بچه شیر🎀 مامان بچه شیر🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دلارُز مامان دلارُز روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهفتم بارداری