خوردن تن ماهی در بارداری اشکالی نداره

۱۴ پاسخ

مواد نگهدارنده داره خوب نیست

سعی کنید استفاده نکنید چون میگن جیوه داره و برای جنین خوب نیست

غذای کنسروی برای بارداری سمه

کنسرویجات در بارداری مجاز نیس

جیوه داره لاقل ماهی قزل یاسالمون بخر

کنسرو ماهی توو بارداری مجاز نیست خانما

نخوررررررر

میگن چون جیوه داره و ماهی دریاس ضرر داره برا همین مادرای باردار باید ماهی غزل بخورن

چون داخلش جیوه هست میگن نباید بخوری و خوب نیست

میگن نباید بخوری

ن گوشت ماهی عزیزم خیلی کلسیم داره خوبه یعنی گوشت گرمی هی

بزار خیلی بپزه اگ هوس کردی
اگ هوس نکردی نخوری بهتره ..
آبان‌هایی ها با تن ماهی مسموم میشن
مواظب باش

ن ولی خیلی کم چون جیوه داره
من الان ی لقمه خوردم فقط بعد چند ماه

نه فک. نکنم من ک میخورم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسر🩵 مامان گل پسر🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان لنا کوچولو🐥 مامان لنا کوچولو🐥 ۵ ماهگی
مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان امیرابولفضل مامان امیرابولفضل ۱ ماهگی
مامان پسر قشنگم 🥹🩵 مامان پسر قشنگم 🥹🩵 هفته سی‌ودوم بارداری