بله خیلی زیاد
من دوبار خوردم از اول تا الان
بله ضرر داره کلاکنسرویجات ضررداره
اره نخور اصلا
مواد نگه دارنده
من میخورم😂😂
منکدخوردم البته همیشه ن
جون جیوه داره میگن نخورید
اره کلا سعی کن کنسروی جات نخوری
اره جیوه داره نخور
ماهی بگیر
من تنها چیزی ک اصلا نخوردم تو بارداری ترسیدم
من ک میخورم
کمش نه
اره عزیزم نخور خوب نیست فقط برای رفع هوس بخور
صدرصد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.