نه عزیزم
من دکترم هفته ایی یک بار مجاز کرده
ببین فکر کنم ضررش به لحاظ اینه که ممکنه مسمومیت بوتولیسم بده که خطرناکِ برا مادر باردار و کلا هر شخصی. من چند بار خوردم البته نیم ساعت جوشوندمش
کلا کنسروتو بارداری نخوری خوبه ولی دیگه با یبار کنسروتن فکر نکنم اتفاقی بیوفته من خودم یبار خوردم هوس کرده بودم
رفع هوس بخور من چندین بار سوسیس خوردم کم البته نمیشه نخورد اخه کم بخور عزیزم
من گاهی وقتا شام میخورم با نون نمیدونم ضرر دارهه یانه
در حد رفع هوس بخور منم یکم خوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.