خانما تن ماهی ی بار خوردن خیلی ضرر داره؟

۶ پاسخ

نه عزیزم
من دکترم هفته ایی یک بار مجاز کرده

ببین فکر کنم ضررش به لحاظ اینه که ممکنه مسمومیت بوتولیسم بده که خطرناکِ برا مادر باردار و کلا هر شخصی. من چند بار خوردم البته نیم ساعت جوشوندمش

کلا کنسروتو بارداری نخوری خوبه ولی دیگه با یبار کنسروتن فکر نکنم اتفاقی بیوفته من خودم یبار خوردم هوس کرده بودم

رفع هوس بخور من چندین بار سوسیس خوردم کم البته نمیشه نخورد اخه کم بخور عزیزم

من گاهی وقتا شام میخورم با نون نمیدونم ضرر دارهه یانه

در حد رفع هوس بخور منم یکم خوردم

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دلوین🤰 مامان دلوین🤰 روزهای ابتدایی تولد
مامان اهورا💙🧿🥰 مامان اهورا💙🧿🥰 ۸ ماهگی
مامان آرنیک مامان آرنیک ۲ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدحسین وتودلی مامان محمدحسین وتودلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آیلا و بردیا❤️ مامان آیلا و بردیا❤️ ۶ ماهگی