خانما خوردن تن ماهی ضرر داره؟

۸ پاسخ

نه عزیزم ولی دقت کن که حتما خوب پخته بشه اگه میتونی سرخش کن حتی وحتما معتبر باشه برندش نوش جان

توش جیوه دارهگلم هرچیییزی ک کنسرو شده نباید بخوری عزیزم

نه عزیزم

خانمها یه چیزی میگم راجع به تمام کنسروها صدق میکنه مخصوصا تن ماهی ، تمام کنسروها به دلیل مواد نگهدارنده زیادی که دارن کلا واسه افراد معمولی هم کلا خوب نیست ، چه برسه که بخواین خودتون مصرف کنید و در وجود اون بچه عزیزتان هم وارد کنید

کنسرو ب هیچ عنوان نخور؛بخدا موندم بعضیا چطور راحت میگن بخور مشکلی نداره؟ی سرچ ساده تو گوگل هم بزنی متوجه میشی ک چ چیزهایی رو نباید بخوری

اره نخور من دکترم گفت چون ماهی های بزرگ و کوسه هارو تن درست میکنن خیلی جیوه داره برا نی نی خوب نیس

اره هم توش جیوه هستش کلا ماهی نوع تن ماهی همم کلا چیزای کنسروی تو بارداری خوب نیس

چون هفته ت پایینه کم بخور
تن ماهی چون مواد نگه دارنده
اگ ماهی خواستی بخوری بدون جیوه بخور مثل قزل و سالمون

سوال های مرتبط

مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آرنیک مامان آرنیک ۲ ماهگی
مامان کوچولو🩷 مامان کوچولو🩷 ۲ ماهگی
مامان حسین مامان حسین هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آیلا و بردیا❤️ مامان آیلا و بردیا❤️ ۶ ماهگی
مامان نورا خانم مامان نورا خانم روزهای ابتدایی تولد
مامان نیلای😋 مامان نیلای😋 ۹ ماهگی