بچها یبار کم خوردن تن ماهی ضرر داره خیلی گشنمه چیزی نیست؟؟

۱۱ پاسخ

نه من چنبار خوردم اینقد سخت نگیر

نه گرسنگی بیشتر ضرر داره

من تقریبا هفته ای یکبار کنسرو ماهی میخورم

بخور راحت باش

من خوردم ماهی یکی دوبار میخورم

منکه چندبار خوردم فقط خوب بزار بجوشه بعد...

زیاد ازحد بشه ضررداره

یه بار اشکالی نداره بخور

هرچیزی کمش ضرر ندارع

حتی تخم مرغ؟

نه بابا من تاحالا چند بار خوردم

سوال های مرتبط

مامان اهورا💙🧿🥰 مامان اهورا💙🧿🥰 ۸ ماهگی
مامان کوچولو🩷 مامان کوچولو🩷 ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سیزدهم بارداری