نه من چنبار خوردم اینقد سخت نگیر
نه گرسنگی بیشتر ضرر داره
من تقریبا هفته ای یکبار کنسرو ماهی میخورم
بخور راحت باش
من خوردم ماهی یکی دوبار میخورم
منکه چندبار خوردم فقط خوب بزار بجوشه بعد...
زیاد ازحد بشه ضررداره
یه بار اشکالی نداره بخور
هرچیزی کمش ضرر ندارع
حتی تخم مرغ؟
نه بابا من تاحالا چند بار خوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.