سلام خانما خوردن تن ماهی ضرر داره

۹ پاسخ

اره ضرر داره

من چند بار تا الان یه کم خوردم

آره خیلی ضرر داره

من در هفته یا توی چند هفته میخورم یه بار
دکترمم گفت افراط نکنی اوکیه
اینکه یه عده میگن کلا نخور جیوه بالایی داره فلانو بیخیال چون اینجوری پیش بری همه چی ضررع و هیچی نباید بخوری

میگن جیوه داره عزیزم اما من چند وقتی یبار واقعا هوس میکنم یکم میخورم

اگ هوس کردی بخور یکم ولی کمچون جیوه داره میگن ضرر داره
خوردم ی بار
بیست دقیقه تو اب جوش بجوشون

اره کنسروی ها کلا ضرر داره ولی اگه خاستین بخورین حتما حتما قبل مصرف ۲۰ دیقه تو اب بجوشونین ولی بهتر مصرف نشه

نخوری خیلی بهتره

بله بله به شدت جیوه بالایی داره

سوال های مرتبط

مامان اهورا💙🧿🥰 مامان اهورا💙🧿🥰 ۸ ماهگی
مامان کوچولو🩷 مامان کوچولو🩷 ۲ ماهگی
مامان آیلا و بردیا❤️ مامان آیلا و بردیا❤️ ۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سیزدهم بارداری
مامان رایان کوچولو مامان رایان کوچولو ۳ ماهگی