سه بار در کل بارداری مجازه
بیشتر نه
هفته یه بار بخوری عیب نداره
من کلا ۵ماهه لب نزدم ب تن ماهی🤤🥲
توام نخور ،دیگ انشالله سال دیگ😅
اصن کنسروجات خوب نیس
تن ماهی در کل بارداری ۲-۳بار میتونی مصرف کنی
کلا مصرف نکن جیوه داره من یکی تو کشو هست هنوز استفاده نکردم دلم نمیاد
بله ممنوعه کنسرو
من دکترم تن ماهی و جیگر رو ممنوع کرده
ممنوع نیس ولی میگن کنسرویجات مصرف نشه بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.