خوردن تن ماهی درماه ۱ بار ضرر داره؟

۹ پاسخ

سه بار در کل بارداری مجازه
بیشتر نه

هفته یه بار بخوری عیب نداره

من کلا ۵ماهه لب نزدم ب تن ماهی🤤🥲
توام نخور ،دیگ انشالله سال دیگ😅

اصن کنسروجات خوب نیس

تن ماهی در کل بارداری ۲-۳بار میتونی مصرف کنی

کلا مصرف نکن جیوه داره من یکی تو کشو هست هنوز استفاده نکردم دلم نمیاد

بله ممنوعه کنسرو

من دکترم تن ماهی و جیگر رو ممنوع کرده

ممنوع نیس ولی میگن کنسرویجات مصرف نشه بهتره

سوال های مرتبط

مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان حسین مامان حسین هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آرنیک مامان آرنیک ۲ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان گل پسر🩵 مامان گل پسر🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری