من که از اول تا الان کنسروی و بیرونی نخوردم به استرس بعدش نمیارزه
منم نخوردم اصلا
نخوری بهتره چون جیوه داره خوب نیست
چون جیوه داره توبارداری خوردنش خوب نیست باعث نقص درجنین میشه
چون که جیوش خیلی زیاده دکترا ممنوع میکنن ولی یک بار که خوردی اشکال نداره سعی کن نخوری دیگه
فقط یکبار خوردم در حد دو قاشق
دکتر من که گفت اصلا نخورم
لعنتی خوشمزست اخه😂همه چیزای مضر خوشمزن ادم دلش میخاد خب
نخوری بهتره
من هیچکدوم از بارداری هام غذای کنسرو شده نخوردم
یبار طوری نیس کلا کم بخور
بله چون جیوه داره، دکتر من ممنوع کرده
سعی کن نخوری میخای بخوری خوب بپز روغنشو بگیر بخور
من زیاد خوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.