خانما‌ خوردن تن ماهی ضرر دارع یان

۱۳ پاسخ

من که از اول تا الان کنسروی و بیرونی نخوردم به استرس بعدش نمیارزه

منم نخوردم اصلا

نخوری بهتره چون جیوه داره خوب نیست

چون جیوه داره توبارداری خوردنش خوب نیست باعث نقص درجنین میشه

چون که جیوش خیلی زیاده دکترا ممنوع میکنن ولی یک بار که خوردی اشکال نداره سعی کن نخوری دیگه

فقط یکبار خوردم در حد دو قاشق

دکتر من که گفت اصلا نخورم

لعنتی خوشمزست اخه😂همه چیزای مضر خوشمزن ادم دلش میخاد خب

نخوری بهتره
من هیچکدوم از بارداری هام غذای کنسرو شده نخوردم

یبار طوری نیس کلا کم بخور

بله چون جیوه داره، دکتر من ممنوع کرده

سعی کن نخوری میخای بخوری خوب بپز روغنشو بگیر بخور

من زیاد خوردم

سوال های مرتبط

مامان گل پسر🩵 مامان گل پسر🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین🤰 مامان دلوین🤰 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان abkkf مامان abkkf هفته سی‌وسوم بارداری
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته سی‌وششم بارداری
مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین هفته سی‌وهفتم بارداری