تن ماهی واسه بارداری ضرر داره

۱۵ پاسخ

کلا غذاهای کنسروی نخوری بهتره

نخوری بهتر

درحدیه بار طوری نیست ک من همونم نخوردم
تن ماهی چون جیوه زیاد داره خوب نیست وکلا غذاهای کنسروی پیشنهاد نمیشه

خوب نیس اصلا

من خوردم ۳ یا۴ بار

من یه دوسه بار تا حالا خوردم خیلی هوس کرده بودم

اصلا کنسرو توی بارداری ممنوع هست

من تا الان ۵/۶بار خوردم جوشیده بشه کامل در ابی که در حال جوشه ۲۰دیقه حتی ۳۰دیقه هیییچ مشکلی نداره دکترا چون میدونن بعضیا درست نمیجوشونن یا اصلا نمیجوشونن میگن وای وای نخورین

بله جیوه داره سعی ماهی سالمون یا قزل آلا بخوری

من از اول بارداریم دلم تن ماهی میخواد
ولی دکترم گفت اصلا نخور حتی جوشانده شده 😭😭

من خوردم یبار همش گلاب ب روت آوردم بالا

روغنشو بریز بیرون ولی کلا نخوری بهتره

من از اول بارداری تا الان 3 4 باری خوردم

قشنگ بجوشون

دیر به دیر بخوری نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان کوچولو 🤍 مامان کوچولو 🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان بچه شیر🎀 مامان بچه شیر🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان امیرابولفضل مامان امیرابولفضل ۱ ماهگی
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان abkkf مامان abkkf هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نیلای😋 مامان نیلای😋 ۹ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهفتم بارداری