خواهرا تن ماهی تو بارداری ضرر داره؟؟؟؟

۱۰ پاسخ

بله

بله کنسرو کلا ممنوعه

من که میخورم ولی نهایتا هفته ای یک بار

زیادش خوب نیس یعنی در هفته چهار یا پنج بار بخوری
ولی اگ هفته ایی یه بار بخوری اصلا ضرر نداره

بعدم ماهی های جیوه دار ماهی های حرام هستن که در کشور خودمون خیلی کمممم امکان داره در کنسرویجات بکار ببرند معمولا کوسه ماهی و این چیز ها هست که اونم اینجا سرو نمیشه

عزیزم در حد اعتدال مشکلی نداره دکتر های زنان میگن بیشتر از حد یعنی هرروز و هربار یک تن کامل بخوری ضرر داره نه دو هفته سه هفته یکبار اونم چند قاشق با پلو

بله ضرر داره نخور

بله قطعا

من بعد ۳ ماه چند بار خوردم

باسلام و احترام بله ضرر داره کلا کنسروی میل نکنید بهتره

سوال های مرتبط

مامان کوچولو 🤍 مامان کوچولو 🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان بچه شیر🎀 مامان بچه شیر🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دنیز💗 آراز💙 مامان دنیز💗 آراز💙 ۲ ماهگی
مامان امیرابولفضل مامان امیرابولفضل ۱ ماهگی
مامان جانا خانوم🐥🤰🏻 مامان جانا خانوم🐥🤰🏻 ۵ ماهگی
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته سی‌وششم بارداری
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد