خانوما تن ماهی ضرر داره تو بارداری؟❤️

۱۰ پاسخ

بله چون جیوه بالایی داره

از دکترم پرسیدم گفت بخاطر جیوه بالا تو کل بارداری نهایت دو یا سه باز بخور،تو الان هوس کردی بخور تو دلت نمونه وگرنه تا آخرش تو فکرشی

هر نوع کنسروی توی بارداری ضرر داره به خاطر مواد افزودنی و مواد نگهدارنده.
فکر نمی‌کنم ۹ماه نخوردنش کاره سختی باشه مخصوصا که الان همه چی عجیب غریب شده .

ماهی قزل آلا بخور

بخور برا رفع هوس اشکالی نداره

من که خیلی خوردم دیروز ولی میگن خوب نیست دیگه هوس کرده بودم نتونستم جلوی خودمو بگیرم 😬

بله .

بله ضرر داره هم جیوه داره هم مواد نگهدارنده

اره.

من که میخورم🫠تن ماهی و لوبیا

سوال های مرتبط

مامان بچه شیر🎀 مامان بچه شیر🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جانا خانوم🐥🤰🏻 مامان جانا خانوم🐥🤰🏻 ۵ ماهگی
مامان دنیز💗 آراز💙 مامان دنیز💗 آراز💙 ۲ ماهگی
مامان امیرابولفضل مامان امیرابولفضل ۱ ماهگی
مامان 🫀دلوین🫀 مامان 🫀دلوین🫀 ۱ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته سی‌وششم بارداری