بله چون جیوه بالایی داره
از دکترم پرسیدم گفت بخاطر جیوه بالا تو کل بارداری نهایت دو یا سه باز بخور،تو الان هوس کردی بخور تو دلت نمونه وگرنه تا آخرش تو فکرشی
هر نوع کنسروی توی بارداری ضرر داره به خاطر مواد افزودنی و مواد نگهدارنده.
فکر نمیکنم ۹ماه نخوردنش کاره سختی باشه مخصوصا که الان همه چی عجیب غریب شده .
ماهی قزل آلا بخور
بخور برا رفع هوس اشکالی نداره
من که خیلی خوردم دیروز ولی میگن خوب نیست دیگه هوس کرده بودم نتونستم جلوی خودمو بگیرم 😬
بله .
بله ضرر داره هم جیوه داره هم مواد نگهدارنده
اره.
من که میخورم🫠تن ماهی و لوبیا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.