خانوما من یکم تن ماهی خوردم ضرر داره؟

۹ پاسخ

والا من خوردم ب دفعات زیاد هنوز جفتمون سالمیمم😂👻

من سه چهار بار خوردم

ن من طی بارداریم 4 5 دفعه خوردم

منم خوردم. از اول بارداریم هم با برنج و بدون برنج برای بچه دوم پسرم هم خوردم خداشگر خوبیمم😄

نه بابا چیزی ضرر نداره هرچی دلت خواست بخور بارداری چیزای خوردنی مضر نیست

ماهی سالمون خوبه هفته ای یه بار بخوری

خیلی بامزه میخورین بعد میپرسین ضرر داره؟؟؟🤣

والا به من ی دکتر گفت ضرر داره نخور یکی گفت هفته ای دو بار بخور فقط خوب بجوشون مث ک علما اختلاف نظر دارن😅

جیوه داره زیاد نخور .

سوال های مرتبط

مامان جانا خانوم🐥🤰🏻 مامان جانا خانوم🐥🤰🏻 ۵ ماهگی
مامان 🫀دلوین🫀 مامان 🫀دلوین🫀 ۱ ماهگی
مامان کوچولو 🤍 مامان کوچولو 🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان غزل مامان غزل هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجو💙💙💙 مامان جوجو💙💙💙 روزهای ابتدایی تولد