خانوما تن ماهی ضرر نداره

۱۱ پاسخ

اره کنسروی نخوری بهتره

ضرر داره چون جیوش بالاست اصلا نخور

تن ماهی برای آدم های عادی هم ضرر داره برای مادر باردار که دیگه سمه 😬😬😬😬

اصلا نخور جیوه داره بچه ات سقط میشه من سه تا دکتر رفتم گفتن نخور ماهی دوست داری سالمون بخور

من یه بار به اصرار شوهرم یه قاشق چایخوری خوردم فقط اونم بعدش عذاب وجدان گرفتم

ن یبار چیزی نمیشه من خوردم

با یک دوبار کاری نمیشه بابا

به شدت ضرر داره جیوه داره

خيلي ضرر داره

ضرر داره جیوه اش بالاست

جیوه داره نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان امیرابولفضل مامان امیرابولفضل ۱ ماهگی
مامان کوچولو🩷 مامان کوچولو🩷 ۲ ماهگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی
مامان امیر حسین 😍 مامان امیر حسین 😍 ۷ ماهگی
مامان نیلای😋 مامان نیلای😋 ۹ ماهگی