اره کنسروی نخوری بهتره
ضرر داره چون جیوش بالاست اصلا نخور
تن ماهی برای آدم های عادی هم ضرر داره برای مادر باردار که دیگه سمه 😬😬😬😬
اصلا نخور جیوه داره بچه ات سقط میشه من سه تا دکتر رفتم گفتن نخور ماهی دوست داری سالمون بخور
من یه بار به اصرار شوهرم یه قاشق چایخوری خوردم فقط اونم بعدش عذاب وجدان گرفتم
ن یبار چیزی نمیشه من خوردم
با یک دوبار کاری نمیشه بابا
به شدت ضرر داره جیوه داره
خيلي ضرر داره
ضرر داره جیوه اش بالاست
جیوه داره نخوری بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.